loading...
همه چی موجوده
susan بازدید : 55 دوشنبه 05 اسفند 1398 نظرات (0)

خرید تشک بادی کد 001 


قیمت : 175000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی تشک بادی کد 001 


قیمت تشک بادی کد 001 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



تشک بادی کد 001


 


تشک بادی کد 001

امروزه تشک‌های بادی مصرف بیشتری نسبت به گذشته دارند. این محصولات در ابعاد و سایزها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند. یکی از وسایلی هستند که در منزل، محل کار و در سفر مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر بخواهیم در منزل از این محصول استفاده کنیم می‌توانیم آن را در گوشه‌ای از اتاق قرار داده و در هنگام خستگی از آن استفاده کنیم. همانطور که گفتیم این تشک‌ها مصارف زیادی دارند، به عنوان مثال می‌توانید آن را در محل کار خود نیز استفاده کنید، چرا که به خاطر حجم کمی که دارد به راحتی قابل حمل بوده و هنگام استفاده، آن را باد کرده و از آن استفاده می‌کنید. یکی دیگر از مصارف این محصول، استفاده آن در طبیعت است. به عنوان مثال هنگامی که به کوه، جنگل، بیابان و یا حتی دریا سفر می‌کنید، می‌توانید از آن استفاده کنید. جنس آن از پلاستیک بوده و دارای وزن 730 گرم است.

راحتی و جنبه‌ی سلامتی آن:

از اسم این تشک باید نتیجه گرفت که تشک بادی به گونه‌ای است که خوابیدن بر روی آن بسیار راحت است و وقتی که بر روی آن هستید مثل این است که روی ابرها و هوا خوابیدید. میزان هوای داخل آن را می‌توانید کم و زیاد کنید و این موضوع سبب می‌شود که نرمی و سفت بودن آن را بتوانید کنترل کنید. با خوابیدن بر روی این محصول هرگز پشتتان تحت فشار قرار نمی‌گیرد. همچنین این محصول با هوایی که داخل آن قرار دارد، فشار وارده بر روی مفاصل را نیز کاهش می‌دهد.

 

جابه‌جایی راحت و روش استفاده:

این محصولات به علت وزن و حجم کمی که دارند به راحتی جابه‌جا می‌شوند و جای کمی می‌گیرند. می‌توانید به راحتی آن را جمع کرده و هر کجا که می‌خواهید سفر کنید. از آنجایی که فضای کمی را اشغال می‌کنند، آن را هرجایی می‌توانید بگذارید. هر چه به خوبی ازآن مراقبت کنید، می‌توانید طی سال‌های زیادی از آن استفاده کنید. این محصولات از پلاستیک ساخته شده اند اما مقاومت زیادی دارند و در صورت استفاده صحیح، به خوبی عمر می‌کنند. روش استفاده از این محصولات به دو گونه است و زیاد سخت نیست، به صورتی که اگر در سفر هم باشید به راحتی می‌توانید آن را باد کنید. روش اول به این گونه است که با کمک حرکت دست و قرارگیری در جهت مناسب جریان  باد، به خوبی باد شده و قابل استفاده است. روش بعدی استفاده از پمب برقی است.

اگر در خانه فضای مناسب برای تخت خواب ندارید می‌توانید از تشک بادی استفاده کنید. سبک و کم حجم بودن، جابه‌جایی آسان، موارد استفاده بسیار، مناسب برای سلامتی، خواب راحت و با آرامش، سهولت در استفاده از آن، تمامی این ویژگی‌ها باعث شده است که این محصول مشتریان زیادی را برای خود داشته باشد.  


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


یکی از وسایلی که می‌تواند سفر را برای شما لذت بخش‌تر کند، تشک بادی است. با داشتن تشک بادی می‌توانید حس خوبی داشته باشید چرا که این محصول به صورتی است که بسیار سبک بوده و هنگامی که از آن استفاده می‌کنید، آرامش خاصی پیدا می‌کنید. به این موضوع نیز توجه داشته باشید که تشک بادی صرفا در سفر مورد نیاز نیست، بلکه می‌توانید از آن در  کوه، جنگل، دریا و خانه نیز استفاده کنید. تشک‌های بادی قبل از باز شدن دارای حجم و ابعاد کمی هستند به طوری که اگر کسی برای اولین بار آن را ببیند نمی‌تواند حس بزند که چه کالایی است. به گونه‌ای است که به راحتی می‌توانید آن را در کوله پشتی خود جای دهید. نحوه‌ی بادکردن آن به گونه‌ای است که با کمک حرکت دست و قرارگیری در جهت مناسب جریان باد می‌توانید این تشک را باد کنید. از دیگر مزایای این محصول می‌توان دارا بودن دو عدد جیب، ضد آب بودن وعدم نیاز به پمپ باد جهت بادکردن را نام برد همچنین برای بادکردن تشک بادی در فضای بسته میتوان از سشوار استفاده کرد.و برای اینکه باد تشک خارج نشود دهانه تشک را به دفعات سه یا چهار بار بچرخانید.


 



تصاویر بیشتر


 



تشک بادی کد 001
تشک بادی کد 001
تشک بادی کد 001


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



تشک بادی کد 001
تشک بادی کد 001
تشک بادی کد 001


 


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو